FAQ
1. Jakého přepravce využíváte, lze platit na dobírku?
Pro zasílání Vašich objednávek využíváme Českou poštu a Zásilkovnu, lze využít platby předem či na dobírku za příplatek (pro Slovensko umožňujeme dobírku pouze přes dopravce Zásilkovna); ceník dopravy naleznete v horním Menu.
2. Zasíláte také do zahraničí? Jakou měnou lze platit?
Ano, zasíláme na Slovensko, do Polska a Německa. Dané země platí ve zvolené měně (EUR, PLN - vždy lze navolit vpravo nahoře).
3. Za jak dlouho mohu očekávat zásilku?
Vždy se snažíme objednávku připravit a vyřídit co nejdříve - max. 2-3 pracovní dny (při platbě předem odesíláme po připsání platby na účet). Pak už to záleží na dopravci, k dispozici vždy máte trasovací číslo pro sledování zásilky - i z tohoto důvodu vždy dbejte zvýšené pozornosti při zadávání Vašich kontaktních údajů.
4. Máte i kamenný obchod, kde si mohu vybrat zboží osobně?
Ne, provozujeme pouze e-shop (se sídlem v ČR)
5. o jaké šperky se jedná? máte variantu i pro alergiky?
Jde o bižuterii, pracujeme s bižuterním kovem (vždy se snažíme pořizovat materiál bez obsahu niklu, ale i tak mohou velmi citlivým jedincům prvky vadit). Pokud potřebujete alternativu v podobě chirurgické oceli, můžeme Vám zapínání vyměnit - pokud je to technicky u daných náušnic proveditelné - za háčky z chirurgické oceli (Příplatková služba, viz. Produktové menu). Konkrétní péči o bižuterii jsme Vám rozepsali více v záložce Rady a informace.